Aller Media on datavetoinen media- ja markkinointiyritys, digitaalisen ja dataliiketoiminnan edelläkävijä. Olemme sisältöjen talo, jota ohjaavat taito, intohimo ja onnistumisen tahto. Allerin visio on olla halutuin ja tuloksellisin markkinointi- ja sisältökumppani asiakkailleen.

Elimme 2012 vahvasti digimurrosta ja tarvitsimme johtavan asemamme turvaamiseksi suuren määrän uusia managereja ja digiosaajia.

Pro-Source tutustui huolellisesti Alleriin, sen arvoihin, johtamis -ja yrityskulttuuriin ja tiimien toimintaan. Näin Pro-Source sai kunkin position osalta selville, millaista persoonaa haetaan. Hahmotimme yhdessä kulttuuriimme sopivat mediavalinnat ja rakensimme yhdessä MTV3:n kanssa tv-kampanjan, jossa Allerin toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä ja Suomi24:n luova johtaja Elliot Yeung julistivat taistelun parhaista lahjakkuuksista ja työpaikoista Pro-Sourcen kautta alkaneeksi.

Onnistuimme yhdessä löytämään toistakymmentä etsimäämme avainhenkilöä poikkeuksellisen lyhyessä ajassa. Osin näiden rekrytointien avulla vahvistimme asemaamme digimurroksen edelläkävijänä, ja kasvatimme etumatkaamme kilpailijoihin.

Lisää CASE-esimerkkejä