Aller Media
Suorahaku, rekrytointi, johdon suorahaku
Aller Media on datavetoinen media- ja markkinointiyritys, digitaalisen ja dataliiketoiminnan edelläkävijä. Olemme sisältöjen talo, jota ohjaavat taito, intohimo ja onnistumisen tahto. Allerin visio on olla halutuin ja tuloksellisin markkinointi- ja sisältökumppani asiakkailleen.
Elimme 2012 vahvasti digimurrosta ja tarvitsimme johtavan asemamme turvaamiseksi suuren määrän uusia managereja ja digiosaajia.
Pro-Source tutustui huolellisesti Alleriin, sen arvoihin, johtamis -ja yrityskulttuuriin ja tiimien toimintaan. Näin Pro-Source sai kunkin position osalta selville, millaista persoonaa haetaan. Hahmotimme yhdessä kulttuuriimme sopivat mediavalinnat ja rakensimme yhdessä MTV3:n kanssa tv-kampanjan, jossa Allerin toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä ja Suomi24:n luova johtaja Elliot Yeung julistivat taistelun parhaista lahjakkuuksista ja työpaikoista Pro-Sourcen kautta alkaneeksi.
Onnistuimme yhdessä löytämään toistakymmentä etsimäämme avainhenkilöä poikkeuksellisen lyhyessä ajassa. Osin näiden rekrytointien avulla vahvistimme asemaamme digimurroksen edelläkävijänä, ja kasvatimme etumatkaamme kilpailijoihin.

”Olemme onnistumisen jälkeen muodostaneet erittäin hyvin toimivan ja luottamuksellisen yhteistyösuhteen, jonka myötä olemme vuosien ajan löytäneet edelleen palvelukseemme suuren määrän uusia avainhenkilöitä. Yhteistyömme on mutkatonta, ja voimme aina luottaa, että Pro-Source ymmärtää, millaisia persoonia ja kykyjä Aller organisaatioonsa kulloinkin tarvitsee.”
