Head of Marketing -tehtävään haluttiin markkinoinnin kokenut ammattilainen vastaamaan Tallink ja Silja Line -brändejä ja liiketoiminnan tavoitteita tukevien markkinointitoimenpiteiden strategisesta ja operatiivisesta suunnittelusta.

Rekrytointia suunnitellessa tiedettiin, että kyseessä on haastava johtotason haku, missä pitää olla selkeä ja yhteinen näkemys mm

  • Brändejä ja liiketoiminnan tavoitteita tukevan markkinoinnin kokonaisuudesta
  • Tallink Siljan markkinatilanteesta, tahtotilasta ja kulttuurista
  • Hakuprosessin laadullisesta ja ajallisesta läpimenosta
  • Hakijatyytyväisyyden korkean tason varmistamisesta

Koska Pro-Source pystyi pitkäaikaisen yhteistyön ansiosta sisäistämään Tallink Siljan yrityskulttuurin, tilanteen ja tavoitteet ja on tehnyt 20 vuotta laadukasta johdon suorahakua, palaset istuivat kohdilleen.

Lisää CASE-esimerkkejä