Voyantic on suomalainen teknologiayritys, joka valmistaa ja myy mittausjärjestelmiä RFID-teknologian kehittäjille ja hyödyntäjille. Yritys on oman alansa globaali markkinajohtaja ja sen tuotteita käytetään yli 30:ssä maassa viidellä mantereella. Voyanticin työntekijät ovat kovan luokan asiantuntijoita, joiden osaaminen on ainutlaatuista koko maailmassa.

Voyanticiin haettiin huipputason kansainvälistä myyntijohtajaa varmistamaan yhtiön jatkuva kasvu. Johtoryhmätasoinen rekrytointi oli yritykselle niin keskeinen, että sitä käytiin syvällisesti läpi Voyanticin hallituksen ja Pro-Sourcen kesken. Suorahaku tuotti joukon hyviä hakijoita, mutta valinta kohdistui lopulta ehdokkaaseen, jonka Pro-Source toi puoliväkisin mukaan keskusteluun. Ehdokas oli yli sovitun vaatimustason, eikä itsekään kokenut sopivansa PK-yritykseen, mutta oli ylivoimaisen hyvä. Syvällisten keskusteluiden, korkean tason suosittelijoiden, tehtävänkuvan tarkennusten ja ennen kaikkea yhtenäisen luottamuksen ja näkemyksen avulla tästä henkilöstä tuli Voyanticin myyntijohtaja.

Lisää CASE-esimerkkejä